بهترین موتور برق های ارزان [مناسب ویلا و مسافرت]

موتور برق ارزان محصولی بسیار مناسب، با کیفیت و کارآمد به ویژه در فصل تابستان بوده و در شرایطی به کمک شما می‌آید که به دلیل گرمای هوا میزان مصرف برق افزایش پیدا کرده است. در چنین وضعیتی شبکه برق قادر به پاسخگویی به همه بارها نبوده و احتمال دارد برخی از مشترکین با قطعی برق روبرو شوند. به ویژه در تجارت و صنعت که قطعی‌های مداوم برق به ضرر و زیان آن‌ها منجر می‌گردد و خسارات شدیدی به وجود می‌آورد، نیاز به استفاده از بهترین موتور برق‌های ارزان قیمت موجود در بازار است تا این صنایع و مصارف در شرایط اضطراری و قطعی برق بتوانند به برق مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

در این مقاله برخی از بهترین موتور برق های ارزان را معرفی خواهیم کرد و مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را بر خواهیم شمرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید…

• موتور برق ارزان 800 وات تایگر مدل TG2500DC

موتور برق 800W سوپر تی جی (تایگر) موتور برق تایگر موتور برق 800W سوپر تی جی (تایگر) TG2500DC مترسک
مشاهده و خرید موتوربرق تایگر TG2500DC

یکی از کارآمدترین انواع موتور برق‌های موجود در بازار موتوربرق ارزان قیمت دو زمانه سوپر تی جی تایگر TG 2500 DC است که توان دائم۶۵۰ واتی داشته و با حداکثر توان ۸۰۰ وات روانه بازار شده است.

این محصول قادر است جریان خروجی ۲.۷۲ آمپر را به وجود آورد و دارای یک موتور با حجم ۱۹۶ سی سی است. این موتور برق ظرفیت مخزن سوخت ۲.۵ لیتر دارد. موتور برق دو زمانه ۸۰۰ واتی تایگر قادر به ارائه ولتاژ خروجی ۲۲۰ ولت بوده و به صورت تک فاز کار می‌کند.

فرکانس این دستگاه ۵۰ هرتز بوده و صدایی معادل ۷۳ دسیبل تولید می‌کند. این موتوربرق دو زمانه و ارزان قیمت می‌تواند به صورت مداوم تا مدت زمانی برابر با ۶ ساعت کار کند و کارایی بالایی از خود نشان دهد. پس می‌توانید در استفاده‌های طولانی مدت خود از آن بهره‌مند شوید.

این محصول قابل استفاده در محیط‌های خانگی، باغ‌ها و یا اماکن دور افتاده است و می‌تواند نیاز به تامین برق اضطراری را به صورت جزئی برطرف سازد.


راهنمای خرید موتور برق بی صدا


•موتور برق ارزان ۸۰۰ وات واکسون مدل VK1000

موتور برق واکسون مدل VK1000
مشاهده و خرید موتوربرق واکسون VK1000

این موتور برق ارزان قیمت نیز ویژگی‌های خاص خود را داشته و در مصارف متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که تمایل دارند این موتوربرق را برای مصارف مد نظر خود انتخاب و خریداری کنند باید پیش از هر اقدامی به بررسی ویژگی‌های آن اقدام کرده و مزایای و معایب آن را به دقت ارزیابی نمایند.

به این نکته توجه داشته باشید که موتوربرق ۸۰۰ واتی واکسون مدل VK1000 یکی از بهترین محصولات ساخته شده توسط برند واکسون است. این محصول توان ۰.۸ کیلو واتی داشته و از سیم پیچ صد در صد مس به وجود آمده است.

برند صاحب نام واکسون این موتوربرق خود را به صورت تک سیلندر و دو زمانه طراحی و تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این سیستم از راندمان کاری بسیار بالا و مطلوبی هم برخوردار شده و پاسخگوی بسیار مناسبی برای نیازها و مصارف متنوع شما است.

برند چینی درجه یک واکسون در ساختار این محصول خود از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه کمک گرفته و آن را با نوع استارت هندلی روانه بازار مصرف ساخته است. این موتوربرق از نوع تک فاز بوده و سوخت مصرفی آن ترکیب روغن و بنزین است.

موتوربرق واکسون ۸۰۰ وات مدل VK1000 از ولتاژ خروجی ac dc برخوردار شده و به دلیل بهره مندی از ویژگی‌های قابل توجه یکی از پرفروش‌ترین موتور برق‌های ساخت برند واکسون محسوب می‌شود.


چه موتور برقی برای کولر گازی بخریم؟


• موتور برق ۱.۵ کیلووات واکسون مدل  VC2800

موتور برق 1.5 کیلو وات واکسون مدل VC2800
مشاهده و خرید موتوربرق واکسون مدل VC2800

افرادی که تمایل به خرید بهترین موتور برق ارزان قیمت موجود در بازار را دارند می‌توانند این محصول برند واکسون را برای خرید انتخاب کرده و پیش از هر اقدامی ویژگی‌های مهم آن را مرور و بررسی کنند. این موتوربرق با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و محصولی قدرتمند است.

در واقع شرکت واکسون در فرایند ساخت این موتوربرق خود از موتور با قدرت ۳.۵ اسب استفاده کرده تا بتواند به تولید ۱۵۰۰ وات دست یابد. در ساختار این محصول از سیم پیچ صد در صد مس نیز استفاده شده و از تکنولوژی AVR نیزبهره می برد.

موتور برق ۱.۵ کیلو وات VC2800 برند واکسون انرژی مورد نیاز خود را با احتراق و سوخت بنزین به دست می‌آورد و مخزن سوخت آن گنجایشی معادل ۵ لیتر دارد. موتور تولید سوخت انرژی الکتریکی در این سیستم از نوع چهار زمانه انتخاب شده و ظرفیت آن چیزی در حدود ۱۵۶ سی سی است.

این موتور برق ارزان قیمت از نوع تک سیلندر بوده و با کمک جریان هوا خنک می‌شود. میزان سر و صدای تولید شده توسط این دستگاه زیاد نیست و امکان تامین برق AC DC  را دارد.


با خرید این موتور برق راتو در خانه و مسافرت آرامش داری


• موتور برق ۳ کیلووات آسترا مدل AST 3700 DC

موتور برق آسترا 3 کیلو وات مدل ASTRAKOERA AST3700DC موتور برق آسترا کره 3 کیلو وات مدل ASTRAKOERA AST3700DC مترسک
مشاهده و خرید موتور برق آسترا

این موتور برق ارزان قیمت و با کیفیت، از وزنی برابر با ۳۰ کیلوگرم برخوردار شده است و ظرفیت مخزن سوخت ۱۵ لیتری دارد. توان موتور این محصول ۳ کیلو وات بوده و نوع برق آن تک فاز است. این موتوربرق با ابعاد ۴۲ در ۴۲ در ۵۸.۵ سانتی‌متر طراحی و تولید شده و فرکانس برق آن ۵۰ تا ۶۰ هرتز در نظر گرفته شده است.

نوع استارت این موتوربرق هندلی بوده و سر و صدای تولید شده توسط آن به چیزی معادل ۷۳ دسی‌بل می‌رسد. موتوربرق ۳ کیلو وات ASTRA KOERA مدل AST 3700 DC از مخزن روغن با ظرفیت ۰.۵ لیتر بهره‌مند شده و نمایشگر آمپرمتر نیز دارد.

دور در حالت آزاد این محصول ۳۰۰۰ دور در دقیقه بوده و شدت جریان خروجی آن ۱۵.۷۵ آمپر در نظر گرفته شده است.


چه موتور برقی برای پمپ کفکش بخریم؟


• موتور برق ۳ کیلووات پوتر مدل PT 8000V

موتور برق 3 کیلووات پوتر مدل PT8000V موتور برق 3.8 کیلووات پوتر مدل POTERE PT8000V موتور برق 3 کیلووات پوتر مدل POTERE PT8000V ljvs; مترسک matarsak
مشاهده و خرید موتور برق 3 کیلووات پوتر مدل PT8000V

موتور برق ۳ کیلووات پوتر مدل PT8000V نیز یک موتوربرق نسبتا ارزان قیمت با ویژگی‌ها و امکانات قابل توجه است. این محصول کیفیت ساخت بالایی داشته و کارایی مد نظر مصرف کنندگان را نیز دارد. شرکت سازنده برای مصرف این محصول سوخت بنزین را در نظر گرفته است.

این موتوربرق به در دو نوع هندلی و استارتی آغاز به کار می‌کند و با وزنی معادل ۴۲ کیلوگرم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. سیستم خنک کننده این موتوربرق هوایی بوده و ولتاژ آن ۲۲۰ ولت است. موتور برق پوتر مدل PT 8000 V از نوع تک فاز بوده و یکی از بهترین موتوربرق های ارزان بازار می باشد.


چه موتور برقی برای کولر آبی بگیریم؟


در این مقاله سعی کردیم تا بهترین موتور برق های ارزان موجود در بازار ایران را معرفی کنیم، قطعا تنوع بسیار زیادی در قیمت، توان و برند دستگاه ها وجود دارد که ما به برخی از محبوب ترین آنها پرداختیم.

داشتن یک موتور برق در این روزها برای هر ایرانی یک مزیت حساب میشود، اگر بودجه کمی در نظر گرفته اید سراغ موتور برق های گفته شده بروید ولی اگر بودجه بیشتری در نظر دارید گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد که از این رو کارشناسان مترسک آماده مشاوره و راهنمایی کاملا رایگان به شما عزیزان هستند.

 مشاهده لیست قیمت تمامی موتور برقها 

ارسال دیدگاه