موتور برق های قابل حمل کوچک که همه جا میشه برد

موتور برق قابل حمل کوچک موتور برق کوچک مسافرتی موتور برق کمپینگ موتور برق های قابل حمل کوچک که همه جا میشه برد مترسک

همانطور که در مقالات قبل به طور گسترده موتور برق یا ژنراتور را مورد بررسی قرار داده ایم، در این مقاله می خواهیم موتور برق های کوچک قابل حمل که همه جا، جا میشوند را بررسی و تعدادی از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. موتور برق های کوچک به دلیل وزن کمی که دارند، قابلیت حمل و جابجایی آسان را به شما می  دهند که می توانید از آنها در مکان هایی مانند باغ و ویلا، جشن های خانوادگی کوچک، کمپینگ و مسافرت، تاسیسات موقت، تعمیر خودرو و حتی قایق ها استفاده کنید.

این موتور برق های کوچ قابل حمل در مکان هایی که برق وجود ندارد با استفاده از سوخت فسیلی، برای شما برق تولید می کنند. موتور برق های کوچک سفری دارای انواع مختلفی از برند های متفاوت هستند که در ادامه به معرفی بعضی از محبوب ترین آنها میپردازیم، با ما همراه باشید…

1 موتور برق قابل حمل کوچک سون 800 وات SEVEN950A

موتور برق سون 800 وات مدل SEVEN 950A
مشاهده قیمت

اولین مدل موتور برق کوچک یا قابل حمل و جمع و جوری که می خواهیم به شما معرفی کنیم موتور برق سون با حداکثر توان خروجی 800 وات است. این موتور برق با قیمت مناسب و وزن کمی که دارد به شما امکان استفاده در مسافرت و کمپینگ را می دهد. موتور برق 800 وات سون به دلیل سیم پیچی و جنس بدنه ی آلومینیومی که دارد، دارای وزن بسیار کمتری نسبت به باقی موتور برق های کوچک می باشد. این موتور برق تک فاز بوده و جریان خروجی آن برابر 4.5 آمپر و دارای  دو خروجی 220 ولت AC و 12 ولت DC می باشد.

سوخت مصرفی این موتور برق به دلیل موتور دوزمانه تک سیلندری که دارد از نوع ترکیب روغن و بنزین است که دسترسی به آن آسان می باشد. استفاده و روشن کردن این دستگاه به دلیل نحوه ی راه اندازی هندلی، برای اکثر افراد راحت می باشد. شما می توانید این موتور برق را که وزن کم(16 کیلوگرم) و ابعاد نسبتا کوچکی که دارد (یعنی 33*34*38 سانتی متری) در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید و آن را هر جایی که دلتان خواست ببرید.

2 موتور برق قابل حمل کوچک 800 وات سوپر تیجی (تایگر) TG2500DC

موتور برق 800W سوپر تی جی (تایگر) موتور برق تایگر موتور برق 800W سوپر تی جی (تایگر) TG2500DC مترسک
مشاهده قیمت

دومین موتور برق قابل حملی که به شما توصیه می کنیم برای کمپ ها و جشن های خود تهیه کنید موتور برق 800 وات سوپر تیجی (تایگر) TG2500DC است. این موتور برق با وزن 15 کیلو گرمی که دارد جزء موتور برق های کوچک قابل حمل به حساب می آید. موتور برق تایگر دارای توان خروجی 800 وات در حالت ماکسیمم بار بوده و در حالت دائم کار توان خروجی ای که تولید می کند 650 وات می باشد.

موتور برق سوپر تی جی موتوری قدرت جریان خروجی 4 آمپر و حجم 196 سی سی دارد. موتور برق سوپر تی جی می تواند در زمان هایی که شما نیاز به برق نسبتا کمی دارید تا حداکثر 6 ساعت برای شما برق تولید کند و شما می توانید از این ژنراتور در مصارف خانگی کوچک نیز استفاده کنید.

3 موتور برق قابل حمل کوچک 800 وات واکسون مدل VK1000

موتور برق واکسون مدل VK1000
مشاهده قیمت

سومین موتور برق کوچک، چیزی نیست جزء از برند مطرح واکسون، واکسون مدت ها است که در بازار موتور برق ایران خوش درخشیده است، محصولات این برند تمام از سیم پیچی های مسی بهره می برند، این مدل دارای حداکثر توان خروجی 800 وات و 650 وات به صورت دائم کار می باشد، چیزی که این موتور برق را بسیار ارزشمند کرده با توجه به سیم پیچ مسی که دارد، قیمت آن می باشد.

این موتور برق کوچک دارای 16 کیلو گرم وزن می باشد که مناسب انواع کاربردها می باشد به ویژه مسافرت، قدرت این موتور برق 2 اسب بخار است و از یک موتور دو زمانه بهره می برد و دارای بسیاری از امکانات متفاوت می باشد.


کانوپی موتور برق یا موتور برق سایلنت چیست؟


دسته دیگری از موتور برق ها هستند که اصطلاحا به آن ها سایلنت، بی صدا یا موتور برق کیفی میگویند، که در اصل این موتور برق ها به دلیل داشتن کانوپی صدای بسیار کمتر نسبت به موتور برق های معمولی دارند، از سوی دیگر غالبا موتور برق های سایلنت از سیستم اینورتر بهره می برند که این امر باعث می شود هم مصرف سوخت پایین تری داشته باشند و هم برق تمیز و بدون نوسانی را ارائه دهند، در ادامه چند مدل با کیفیت بازار را معرفی میکنیم…

1 موتور برق قابل حمل کوچک 1 کیلو وات راتو مدل R1000i اینورتر

موتور برق 1کیلو وات راتو مدل R1000i اینورتر مترسک
مشاهده قیمت

اگر شما درباره ی موتور برق ها پرس و جو کرده باشید قطعا نام برند برجسته ی راتو را زیاد شنیده اید که دارای بالاترین کیفیت در بین موتور برق ها است. موتور برق کیفی راتو مدل R1000i به دلیل داشتن سیستم اینورتر به شما برق خروجی بدون نوسان می دهد که از آسیب دیدن وسایل نیز جلوگیری می کند. این دستگاه با داشتن دو خروجی 220 ولت AC و 12 ولت DC به شما حداکثر توان خروجی تا 1000 وات را می دهد.

موتور برق راتو مدل R1000i دارای موتور چهارزمانه با قدرت 3 اسب بخار بوده و این موتور برق جزء باکیفیت ترین و کم جا ترین موتور برق های کوچک به حساب می آید که برای مسافرت و کمپینگ بسیار مناسب هستند. این موتور برق با ابعادی معادل 38*24*45 سانتی متر و وزنی برابر 13 کیلو گرم به شما امکان این را می دهد تا آن را همه جا ببرید.

موتور برق مسافرتی راتو مدل R1000i اینورتر با داشتن سنسور روغن به شما اطلاع می دهد که روغن دستگاه در حال تمام شدن است و البته این نکته قابل ذکر است که این دستگاه نیز مانند موتور برق های کوچک برای سهولت در استفاده، با هندل روشن می شود و سوخت مصرفی آن بنزین می باشد.

2 موتور برق قابل حمل کوچک 1.2 کیلو وات هیوندای مدل HYUNDAI HG1272-IG

موتور برق اینورتر 1.2 کیلو وات هیوندای مدل HYUNDAI HG1272-IG موتور برق سایلنت 1.2 کیلو وات هیوندای مدل HYUNDAI HG1272-IG مترسک
مشاهده قیمت

آخرین و قدرتمند ترین موتور برق قابل حمل کوچک که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد موتور برق سایلنت 1.2 کیلو وات هیوندای مدلHYUNDAI  HG1272-IG است. این موتور برق با حداکثر توان 1200 وات و توان دائم 1000 وات که دارد به شما امکان استفاده نسبتا طولانی مدت با صدایی بسیار کم و بدون نوسان برق را می دهد. این موتور برق دارای سیستم اینورتر و سیستم هشدار روغن نیز می باشد.

موتور برق سایلنت کیفی 1.2 کیلو وات هیوندای دارای موتور تک سیلندر چهارزمانه و سوخت مصرفی آن از نوع بنزین است. این موتور برق کیفی دارای یک خروجی 220 ولت AC و 12 ولت DC با جریان خروجی معادل 5.4 آمپر می باشد. این موتور برق به دلیل سیم پیچ مسی که دارد از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردار بوده و با داشتن بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب، امکان حمل و نقل و جابجایی آسان را به شما می دهد. این موتور برق وزنی برابر 28 کیلو گرم و ابعاد 50*45*29 سانتی متر دارد.


موتور برق های خوش قیمت بازار


ما در این مقاله سعی کردیم برخی از موتور برق های کوچک قابل حمل را به شما معرفی کنیم. موتور برق هایی که در بالا معرفی کرده ایم را می توانید در همه جا با خود ببرید. امیدواریم این معرفی به شما در خرید موتور برق مناسب سفر و کمپینگ کمک کرده باشد. در انتها از شما بابت نظرات و پیشنهاداتی که به ما می دهید بسیار سپاسگزاریم.

 لیست قیمت تمامی موتور برق ها 

ارسال دیدگاه