از اره 50 سانتی متری در کجا استفاده میشود؟

اره موتوری 50 سانتی متری اره زنجیری 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره برقی 50 سانتی متری اره شارژی 50 سانتی متری مترسک

اره موتوری یا اره زنجیری، که جزء ابزارهای پیشرفته کشاورزی و باغبانی به حساب می آید به شما در برش و هرس درختان کمک زیادی می کند. این نوع اره به دلیل داشتن موتور، دارای قدرت و توان بیشتری نسبت به اره های ساده دستی است، که به شما امکان صرفه جویی در زمان و نیروی لازمه برای برش چوب را می دهد.

شاید شما هم این سوال در ذهنتان باشد که هر سایز اره برای چه کاری مناسب است؟ ما دراین مقاله می خواهیم به شما بگوییم از اره های 50 سانتی متری در کجا می توانید استفاده کنید، زیرا هر اره ای به نسبت طول تیغه ساطوری و قدرت موتوری که دارد برای جاهای مشخصی مناسب است.

1 برش چوب در اندازه های مختلف

اره موتوری 50 سانتی متری اره زنجیری 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره برقی 50 سانتی متری اره شارژی 50 سانتی متری مترسک

اره موتوری های 50 سانتی، به دلیل طول تیغه ساطوری 50 سانتی متری که دارند به شما امکان برش انواع تنه ی درختان کوچک و بزرگ (تا قطر 50 سانت) را می دهند. همچنین شما با این اره موتوری امکان مانور در برش تنه ی درختان را دارید. این اره به دلیل موتور قوی که دارد، به شما امکان برش آسان و استفاده کمتر از نیروی خودتان، برای برش انواع تنه ی درختان با هر قطری را می دهد. در ادامه ما یکی از انواع اره موتوری های برجسته 50 سانتی را به شما معرفی کرده ایم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

  • اره موتوری 50 سانت زیپکو
اره موتوری 50 سانت زیپکو اره زنجیری 50 سانت زیپکو اره بنزینی 50 سانت زیپکو مترسک
مشاهده قیمت

اره موتوری 50 سانت زیپکو با طول تیغه ساطوری 50 سانت توانایی برش تنه درختان با قطر حداکثر 50 سانت را دارد. این اره موتوری از برند با کیفیت زیپکو بوده و ساخت کشور چین است. اره موتوری 50 سانت زیپکو با داشتن یک موتور قدرتمند و باکیفیت، دارای برخی مشخصات مانند قدرت موتور 2200 وات، حجم موتور 58 سی سی و دور موتور 2800-3200 RPM می باشد. موتور این اره از نوع دوزمانه بوده و سوخت آن از ترکیب روغن و بنزین است. اره موتوری 50 سانت زیپکو به دلیل داشتن موتوری با قدرت 2200 وات و میله راهنما به طول 50 سانت به شما امکان استفاده راحت و سریع از این اره، جهت برش انواع درختان با قطرهای متفاوت را می دهد و شما با داشتن این اره موتوری دیگر نیازی به خرید چند اره ندارید.


پیامدهای استفاده از بنزین یا روغن به تنهایی در اره موتوری


2 قطع و هرس شاخه ها با اره موتوری 50 سانتی

اره موتوری 50 سانتی متری اره زنجیری 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره برقی 50 سانتی متری اره شارژی 50 سانتی متری مترسک

اره موتوری های 50 سانت بهترین گزینه برای کشاورزان و باغداران به حساب می آید، زیرا شما می توانید با استفاده از این اره موتوری علاوه بر کاربرد های فراوانی که دارد، انواع شاخه های کوچک، متوسط و حتی بزرگ را هرس کنید و درختانی پر محصول و زیبا داشته باشید. شما حتی با استفاده از این اره موتوری می توانید شمشاد ها و درختانی مانند کاج های زینتی که نیاز به آراستگی و مرتب شدن شاخه ها دارند، را نیز به آسانی مرتب کرده و شاخه های اضافی آنها را کوتاه کنید.  

  • اره موتوری 50 سانت تکنو
اره موتوری 50 سانت تکنو اره زنجیری 50 سانت تکنو اره بنزینی 50 سانت تکنو مترسک
مشاهده قیمت

اره موتوری 50 سانت تکنو یکی از ابزارهای قدرتمند و با کیفیت برای هرس درختان به شمار می آید که کار باغبانی را برای افراد بسیار آسان و خوشایند می سازد. این اره موتوری به دلیل موتور دوزمانه ای که دارد، سوخت آن از ترکیب روغن و بنزین می باشد که دسترسی به آن برای اکثر افراد آسان می باشد. این اره موتوری دارای موتوری با قدرت 2200 وات می باشد، که دور موتور این دستگاه تا 2800-3200 RPM می رسد. حجم موتور این اره 52 سی سی می باشد که از وزن نسبتا کمتری از باقی اره موتوری های 50 سانت برخوردار است.


باغداران حرفه ای از چه اره موتوری استفاده میکنند؟


3 اره موتوری 50 سانتی مناسب کارگاه های چوب

اره موتوری 50 سانتی متری اره زنجیری 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره بنزینی 50 سانتی متری اره برقی 50 سانتی متری اره شارژی 50 سانتی متری مترسک

احتمالا برای نجاران و کسانی که با چوب سر و کار دارند نیز خورد کردن کنده ی درخت با تبر و ابزارهایی نظیر اره های دستی در کارگاه به دلیل اینکه نیاز به نیروی زیادی دارد سخت باشد، با پیشرفت ابزارها دیگر نیازی به فشار و نیروی زیاد برای انجام کارها از جمله برش و شکل دادن چوب نیست. شما می توانید با استفاده از اره موتوری اعم از بنزنی،برقی و شارژی، به طور طولانی به کار خود بدون توقف زیاد ادامه بدهید و دیگر نیاز به نیروی بدنی ندارید.

اره موتوری 50 سانت یکی از پر کاربردی ترین ابزارها است که به شما حتی در بریدن تکه های تنه ی درختان برای هیزم نیز کمک می کند. شما می توانید با استفاده از یک اره موتوری 50 سانت، انواع کنده های بزرگ و کوچک را برای هیزم با ابعاد دلخواه خود برش دهید.

اره موتوری 50 سانت سون CS5800، یکی دیگر از انواع اره موتوری های پرکاربرد و قوی در کشاورزی و باغداری است. این اره موتوری دارای یک موتور تک سیلندر دوزمانه بوده که با سوخت ترکیب روغن و بنزنی کار می کند. شما می توانید با استفاده از این اره موتوری که دارای قدرت مناسب و خوبی است، انواع کنده با ابعاد متفاوت را برای هیزم برش دهید. حجم موتور این اره موتوری برابر 58 سی سی است. اگر شما نیز به دنبال یک اره موتوری پرکاربرد با قیمتی مناسب برای برش و هرس انواع تنه درختان هستید، ما اره موتوری 50 سانت سون مدل CS5800 را به شما پیشنهاد می کنیم.


اره برقی یخریم یا اره بنزینی ؟


اره موتوری یا اره زنجیری به دلیل داشتن موتور قوی و قابلیت برش چوب با سرعت بالا، یکی از ابزارهای پیشرفته در کشاورزی و باغبانی محسوب می‌شود. اره‌های موتوری با تیغه‌های 50 سانتی‌متری برای برش انواع تنه درختان تا قطر 50 سانت و همچنین هرس شاخه‌های بزرگ و کوچک مناسب‌اند. این ابزارها به دلیل توان بالای موتورشان، کار برش و هرس را آسان کرده و نیازی به تلاش بدنی زیاد نیست. اره‌های موتوری با  تیغه‌های 50 سانتی، انتخابی ایده‌آل برای کشاورزان، باغبانان و حتی نجاران در کارگاه‌های چوب‌ هستند.

در انتها از شما بابت نظرات و پیشنهاداتی که با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم…

 مشاهده لیست قیمت تمامی اره ها 

ارسال دیدگاه