وسایل باغبانی مهم که هر باغداری باید داشته باشد

وسایل باغبانی وسایل باغداری وسایل کشاورزی لوازم باغبانی مترسک

امروزه دیگر استفاده از وسایل باغبانی و روش های قدیمی نظیر داس، قیچی های هرس و اره های دستی، علف کُش های شیمیایی، حفر چاله با بیل و کلنگ، شخم زدن با بیل، هرس شمشادها با قیچی و… گذشته است. شما می توانید با استفاده از وسایل باغبانی و کشاورزی نوین مانند انواع اره های موتوری بنزینی، شارژی و برقی، قیچی های باغبانی شارژی، علف تراش ها و الحاقی ها(الحاقی اره، چاله کن، شمشادزن، شخم زن و… ) در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و زمان بیشتری را در کنار خانواده از باغ و باغچه لذت ببرید. در ادامه به برخی از مهمترین و کارامد ترین آنها مب پردازیم، با ما همراه باشید…

1 اره شارژی 12 اینچ روستون

اره شارژی 12 اینچ روستون اره دستی 12 اینچ روستون اره برقی 12 اینچ روستون اره زنجیری 12 اینچ روستون مترسک
مشاهده قیمت

شرکت روستون یکی از برجسته ترین برند ها در عرصه ی کشاورزی است که ابزارآلات کشاورزی با کیفیتی تولید می کند. اره شارژی 12 اینچ روستون یکی از اره های کوچک، کارآمد و مقرون بصرفه در بازار، برای برش چوب و هرس درختان است.

 این اره با داشتن تیغه ساطوری با طول 30 سانتی متری و دو باطری 21 ولتی، می تواند نیاز باغداران در برش شاخه های کوچک و متوسط درختان را برطرف کند. این محصول به دلیل داشتن دو باطری، قدرت کافی برای برش های متداول را فراهم می سازد و به شما این امکان را می دهد که بتوانید در مکان هایی که دسترسی به برق ندارید نیز از آنها برای برش های سریع و منظم استفاده کنید.

2 اره موتوری 25 سانت تکنو

اره موتوری 25 سانت تکنو اره زنجیری 25 سانت تکنو اره بنزینی 25 سانت تکنو مترسک
مشاهده قیمت

دومین ابزاری که برای باغ و باغچه بهتر است استفاده شود اره موتوری 25 سانتی متری تکنو است. این وسیله که ساخت کشور چین و برند تکنو می باشد، با داشتن تیغه ساطوری به طول 25 سانتی متر، یکی از وسایل کارآمد و جمع وجور برای انجام کارهایی نظیر باغبانی و هرس شاخه ها به حساب می آید.

این اره با داشتن موتور دوزمانه با قدرتی برابر 900 وات و حجمی برابر 25 سی سی، توانایی لازم برای انجام کارهای دقیق و برش های منظم را دارد. این اره به دلیل ابعاد کوچک و موتور قوی ای که دارد، جزء ابزارهای کاربردی و قابل حمل و جابجایی سریع به حساب می آید، که این مسئله باعث محبوبیت آن در بین باغداران و کشاورزان شده است.

اره موتوری 25 سانتی متری تکنو یا اره بنزینی تکنو به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند با دقت بالا، درختان خود را  کهرسنند. 

3 اره موتوری 30 سانتی سون مدل CS2500

اره موتوری 30 سانتی سون مدل CS2500
مشاهده قیمت

اره موتوری 30 سانتی سون مدل CS2500، یکی از وسایل کاربردی و مقرون به صرفه برای مصارف نسبتا کوچک است که به شما این امکان را می دهد تا از آن در مکان های کوچک نیز بتوانید استفاده کنید. این دستگاه با داشتن موتور دوزمانه با توانی برابر 1.5 اسب بخار توانایی این را دارد که به آسانی شاخه ها و تنه های نازک درختان را هرس کند. سوخت این اره از ترکیب بنزین و روغن بوده که به راحتی در دسترس اکثر افراد است.

4 اره شارژی اشتیل STIHL GTA26 اصلی

اره شارژی اشتیل مدل STIHL GTA26
مشاهده قیمت

اره شارژی اصل اشتیل مدل STIHL GTA26 با کیفیت بالا، طراحی خاص و خوش دستی که دارد به شما این امکان را می دهد تا با داشتن تسلط کافی، بتوانید هرس شاخه های خشک درختان خود را به شکلی دقیق و راحت انجام دهید.  

اره شارژی اشتیل مدل STIHL GTA26 که ساخت کشور آلمان است، با داشتن تیغه ساطوری به طول 10 سانتی متر و وزنی برابر 1.2 کیلوگرم، دارای وزنی سبک بوده که به شما امکان مانوور دادن در برش چوب را می دهد. این اره با توان خروجی 10.8 ولت، از باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 28 وات بهره می برد و تا 25 دقیقه به طور مداوم پس از هربار شارژ به شما امکان استفاده از آن را می دهد.

5 قیچی شاخه زن شارژی داتویکس Dotvix

قیچی شاخه زن شارژی داتویکس Dotvix قیچی شارژی
مشاهده قیمت

قیچی شاخه زن شارژی داتویکس Dotvix یکی دیگر از وسایل باغبانی حرفه ای و افراد علاقه مند است. این قیچی قادر به برش هایی با قطر 25 میلی متر می باشد. تیغه این قیچی از جنس کروم وانادیوم بوده که از مقاوت بالایی برخوردار است، این قیچی با داشتن وزنی معادل 0.9 کیلو گرم جزء ابزارهای سبک به حساب می آید که می توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید.

قیچی شاخه زن شارژی داتویکس Dotvix  با 2 عدد باتری 48 ولت، به شما امکان استفاده به طور مداوم در مدت زمان 2 الی 3 ساعت را می دهد.

6 علف زن و الحاقی های کاربردی آن

علف زن علف تراش داس موتوری خرید علفزن علفزن خرید علفتراش
مشاهده لیست قیمت علف زن ها

شما با خرید علف زن ظرف مدت کوتاهی می توانید به سادگی از شر علف های هرز باغ یا باغچه ی خود خلاص شوید در عین حال با استفاده از الحاقی ها می توانید کارهای متعددی از جمله برش شاخه ها با الحاقی اره، مکش آب از استخر با الحاقی پمپ، زیبا سازی و مرتب کردن باغچه ها با الحاقی شمشاد زن، شخم زدن زمین توسط الحاقی شخم زن و کندن چاله به وسیله ی الحاقی چاله کن را انجام بدهید. علف تراش و الحاقی ها شما را از استفاده چندین ابزار بزرگ و سنگین نجات می دهد. این علف تراش ها در دو مدل های برقی، شارژی و موتوری در بازار یافت می شوند.

مشاهده قیمت تمامی الحاقی های علفتراش

الحاقی شاخه زن به طول 25 سانتی متر برای علف زن ها، یکی از الحاقی های بسیار کاربردی برای باغداران است. این الحاقی به شما امکان برش و هرس انواع شاخه هایی که دسترسی به آنها سخت است را می دهد.

7 سمپاش های دستی و شارژی

سمپاش شارژی دو موتوره روستر ROSTER RD20-12A سمپاش کوله ای دو موتوره روستر ROSTER RD20-12A سمپاش دو کاره دو موتوره روستر ROSTER RD20-12A مترسک
مشاهده قیمت

یکی دیگر از وسایل باغبانی که بسیار کارآمد و لازم در باغ ها هستند، سمپاش ها می باشند که بسته به متراژ باغ، تعداد درختان و ارتفاع آنها در مدل های متنوعی قابل تهیه هستند. سمپاش های صنعتی با قدرت پرتاب و فشار بالا، دارای شاسی، منبع و تجهیزات لازمه هستند که استفاده از آن نیازمند تجربه و صرف هزینه قابل توجهی می باشد. اما برای باغ های کوچک سمپاش های شارژی با مخزن 20 لیتر و وزن 7 کیلوگرم که به صورت کوله ای قابل استفاده است، کار سمپاشی را به شدت آسان و سریع کرده.

برخی از سمپاش های شارژی در مدل های دو موتوره عرضه می شوند که کارایی دستگاه را افزایش می دهد. هرچه کیفیت ساخت در منبع، لانس و باطری آن بالاتر باشد کارایی و قیمت آن افزایش می یابد. 

حال شما با شناخت و خرید وسایل نوین کشاورزی، می توانید باغداری آسان و لذت بخشی را تجربه کنید تا زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستان خود در باغ سپری کنید. تمام ابزارهایی که در بالا به شما معرفی کرده ایم در سایت مترسک موجود می باشند.

در انتها از شما بابت مطالعه ی این مقاله سپاسگذاریم، امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد و ما را با درج نظرات خود یاری بفرمایید…  

ارسال دیدگاه