چرا اره های بنزینی محبوب هستند؟

اره بنزینی محبوب چرا اره های بنزینی محبوب هستند خرید اره بنزینی اره بنزینی محبوب مترسک

اره موتوری یکی از ابزارهای مهم و الزامی در باغداری و کشاورزی است، که با آن می توانید کارهایی اعم از هرس درختان، شکل دهی و طراحی شمشادها و گیاهان رونده و حتی برش الوار و کنده ی درختان را انجام بدهید. اکثر باغداران و کشاورزان به دلیل داشتن درختان تنومند در باغ خود، نیاز به یک اره موتوری قدرتمند دارند که دسترسی راحتی به سوخت آن داشته باشند و در تمام مناطق بتوان از آن استفاده کرد. با ما همراه باشید…

اره بنزینی چیست و چه تفاوتی با اره برقی یا اره شارژی دارد؟

اره های بنزینی همانطور که از اسمشان پیداست با سوخت بنزین کار می کنند و نیازی به برق ندارند که این یکی از دلایل محبوبیت اره های بنزینی در بین افراد شده است. اره های برقی و شارژی با برق کار می کنند و از قدرت کمتری نسبت به اره های بنزینی بهره می برند.

درست است که اره های بنزینی نیز مانند اره های برقی هستند و عملکردی مشابه با آنها دارند، اما این نکته قابل ذکر است که اره بنزینی ها دارای راندمان کاری متفاوتی هستند و انرژی موتور آنها مستقیما از برق تامین نمی‌شود. بلکه موتور با احتراق بنزین، انرژی مورد نیاز خود را تولید می کند و سپس آن را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. موتور اره های بنزینی از نوع دوزمانه می باشد و سوختی از نوع ترکیب روغن و بنزین دارد.

چرا اره های بنزینی محبوب تر هستند؟ 

1 قدرت فوق العاده:

اولین دلیل محبوب بودن این دستگاه ها به دلیل احتراق بنزین، قدرت بالای آنها می باشد، این قدرت به افراد در انجام سریع، دقیق و آسان کارهایی مانند برش کنده ها و هرس درختان بسیار کمک می کند. 

2 تعمیر آسان و لوازم یدکی موجود در بازار:

چرا اره های بنزینی محبوب هستند خرید اره بنزینی اره بنزینی محبوب مترسک

به دلیل ساختار موتور های دوزمانه اره های بنزینی تعمیر آسانی دارند که همین امر باعث محبوبیت اره های بنزینی در بین باغداران و کشاورزان شده است. اره بنزینی به دلیل در دسترس بودن لوازم یدکی آن در ایران به ویژه در فروشگاه مترسک در صورت بروز مشکل یا خرابی، به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید. ضمنا با خرید اره بنزینی از این فروشگاه شما از خدمات پس از فروش بهره مند می شوید که شامل معرفی تعمیرکاران خبره می باشد.

3 سومین و اصلی ترین دلیل محبوبیت در دسترس بودن سوخت:

سوخت بنزین که یکی از مرسوم ترین سوخت ها است، در اکثر مناطق ایران به راحتی در دسترس افراد می باشد و به شما این امکان را می دهد که بتوانیداز اره های بنزینی حتی در مناطق دور افتاده نیز ساعت ها استفاده کنید. اره های بنزینی به دلیل سوخت بنزینی که دارند به شما امکان انجام انواع کارهای هرس در مدت زمان طولانی را می دهند.

4 تنوع در قیمت:

به دلیل تولید کنندگان متعددی که اره های بنزینی دارند از برند های مطرح مانند اشتیل گرفته تا تولید کنندگان چینی قیمت این دستگاه ها بسیار متفاوت می باشد. مزیتی دیگری که این دستگاه ها دارند با هزینه ی بسیار کم می توان یک اره بنزینی ارزان با کیفیت مناسب تهیه کرد.


چه درختانی را نباید هرس کرد


حال که با مزایا و دلایل محبوبیت اره های بنزینی را متوجه شدیم، می خواهیم به شما تعدادی از اره های بنزینی پرفروش در بازار ایران را معرفی کنیم، با ما همراه باشید… 

اره موتوری اشتیل  STIHL M230 اصلی

اره موتوری اشتیل مدل STIHL MS230
مشاهده قیمت

اره اشتیل STIHL M230 اصلی با داشتن تیغه ساطوری به طول 35 سانت به شما امکان برش انواع الوار و شاخه ها را می دهد. اره بنزینی اشتیل، دارای موتور قدرتمند دوزمانه ای است که قدرتی معادل 2.7 اسب بخار دارد. این  اره موتوری دارای حجم موتور 40 سی سی و وزن 4.6 کیلوگرم می باشد، که به شما کمک می کند تا مدت زمان مناسب و نسبتا طولانیی از این اره موتوری بدون وقفه استفاده کنید. اره موتوری اشتیل STIHL M230 اصلی که ساخت برند اشتیل در کشور آلمان می باشد جزء باکیفیت ترین و پرفروش ترین اره موتوری ها در بازار ایران است. یکی از مواردی که باید در خرید اره های اشتیل به آن توجه کنید اصل بودن این اره است، زیرا اره های طرح اشتیل نیز در بازار به فروش می رسند. فروشگاه مترسک این اطمینان را به شما میدهد که این اره ها، اشتیل اصل هستند.

اره موتوری ام ار MR CS6150

اره موتوری ام ار MR CS6150 اره زنجیری ام ار MR CS6150 اره بنزینی ام ار MR CS6150 مترسک
مشاهده قیمت

دومین اره موتوری با کیفیتی که دراین مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، اره موتوری ام ار مدل MR CS6150 می باشد. اره موتوری ام ار که دارای قیمت بسیار مناسب است جزء اره بنزینی های بصرفه و اقتصادی در بازار به شمار می آید. این اره موتوری یک موتور قدرتمند دوزمانه با قدرتی معادل 3.9 اسب بخار و حجم موتور 62 سی سی دارد، که به شما امکان استفاده در باغ و ویلا و زمین های کشاورزی را می دهد. شما با اره بنزینی ام ار می توانید کارهایی اعم از هرس شاخ و برگ درختان و برش انواع کنده ها را به راحتی انجام بدهید اره موتوری ام ار با وزنی سبک برابر 8 کیلوگرم امکان مانور در هرس درختان را به شما می دهد. این دستگاه ساخت کشور چین می باشد و البته تحت لیسانس انگستان است. طول تیغه ساطوری این اره 50 سانتی متر بوده و برای انجام برش های عمیق  تا قطر 50 سانت بسیار مناسب و کارآمد است.

اره موتوری 40 سانت زیپکو

اره موتوری 40 سانت زیپکو اره زنجیری 40 سانت زیپکو اره بنزینی 40 سانت زیپکو مترسک
مشاهده قیمت

اره موتوری باکیفیت و محبوب بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم اره موتوری 40 سانت زیپکو بوده که یکی از ابزار های جمع و جور مناسب باغ و ویلا می باشد. اره بنزینی 40 سانت زیپکو با داشتن تیغه ساطوری به طول 40 سانتی متر به شما امکان انجام برش های سبک تا متوسط را می دهد. یکی از ویژگی های این اره بنزینی مقرون بصرفه بودن آن می باشد که شما می توانید با خرید این اره موتوری انواع کارهای برش و هرس درختان را انجام بدهید. این اره موتوری دارای موتوری دوزمانه با قدرتی برابر 1700 وات جزء اره هایی است که برای اکثر باغ ها مناسب می باشد. حجم موتور این اره بنزینی معادل 45 سی سی می باشد که به این معنا است که نیاز به سوخت زیادی ندارد.

اره بنزینی تالون AC31A114

اره بنزینی تالون AC31A114 اره موتوری تالون AC31A114 اره زنجیری تالون AC31A114 مترسک
مشاهده قیمت

اره بنزینی تالون AC31A114 ، جزء اره موتوری های قدرتمند و سبک به حساب می آید که به شما امکان انجام انواع برش و هرس درختان را می دهد. این اره وزنی برابر 5 کیلو گرم دارد. اره موتوری تالون به یک موتور دوزمانه مجهز می باشد که حجمی برابر 38 سی سی دارد و از ترکیب بنزین و روغن برای انجام کار استفاده می کند. اره بنزینی تالون که تیغه ای به طول 35 سانتی متر دارد، قادر به انجام برش های سریع و دقیق انواع چوب ها یا  شاخه های کوچک تا متوسط می باشد. یکی دیگر از ویژگی های اره بنزینی تالون سیستم روغن کاری اتوماتیک زنجیر آن است که آن را جزء اره موتوری های برجسته و بصرفه بازار قرار داده است.


چطور با کود افزایش میوه داشته باشیم؟


اره موتوری ابزاری ضروری برای کشاورزان و باغداران است که به کمک آن می‌توان عملیات هرس، برش الوار و حتی شکل دهی به گیاهان را انجام داد. اره‌های بنزینی به دلیل قدرت بالاتر و عدم نیاز به برق، بسیار محبوب هستند. اره‌های بنزینی مانند اشتیل M230 به دلیل داشتن موتورهای دوزمانه قدرتمند و در دسترس بودن لوازم یدکی، بین باغداران مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین، اره‌های دیگری مثل MR CS6150 و زیپکو 40 سانت نیز گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری هستند که برای کاربردهای متنوع قابل استفاده‌اند. تمامی این اره ها و انواع دیگر ز اره های بنزینی در فروشگاه مترسک با قیمت مناسب موجود می باشند، در انتها نظر خود را با ما و سایر خوانندگان در میان بزارید.

 لیست قیمت اره بنزینی 

ارسال دیدگاه