معرفی برند اپکس – Introducing The OPEX

برند اپکس در سال 1989 در فاگورا هند توسط آقای اُپال تاسیس گردید، او فارق التحصیل مهندسی بوده و پسرش پرشانت اوپال، با مدرک ام بی ای و متخصص بازاریابی از انگلستان، مدیریت این گروه را بر عهده دارد. نکته جالب درباره این شرکت این است که این گروه ترکیبی از جوانان و نوجوانان پویا و با تجربه دارد، که با تاکید بر کیفیت محصولاتشان این شرکت را در سراسر جهان توسعه داده اند و به دلیل داشتن بهترین کیفیت موتورها و لوازم یدکی، در زمان کوتاهی به یک شرکت معتبر در بازار جهانی تبدیل شدند.

این شرکت درباره خود اینطور گفته:

 ما میدانیم موتور های ما توسط کشاورزانی استفاده می شود که افراد چندان ثروتمندی نیستند بنابراین تمام تلاش و هدف این شرکت این است که بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به آنها ارائه دهند و برای آسوده خاطر کشاورزان از کارکرد قطعات موتور ، ما به آنها این اطمینان را میدهیم که تک تک قطعات موتورهارا کنترل کامل میکنیم و از عملکرد آنها مطمئن میشویم

 

سپس مراحل تایید کیفیت از سمت دولت و آزمایش های سالانه مقامات را برای تایید صحبت هایشان بیان کرده اند که بحث تخصصی است و در این مقاله نمیگنجد .

بررسی و خرید موتور دیزل مارگو اپکس

این برند مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات تولیدی است که توسط تیم متخصصان پشتیبانی می شود. در واحد های تولید این شرکت، موتورهای دیزلی و مجموعه ژنراتورها را در مدل های مختلف، مطابق با نیازهای متنوع مشتریان طراحی و تولید میکنند.

• معرفی برند کرلوسکار : کرلوسکار یک شرکت هندی است که دفتر مرکزی آن در شهر پونا و…

مدیریت این شرکت زمان و هزینه زیادی را برای توسعه بخشیدن در مسیر، تحقیق و توسعه داخلی سرمایه گذاری کرده است. این سازمان توسط تیم کارشناسان و تحلیلگران پژوهشی مدیریت می شود و علاوه بر تحقیق، آزمایش های مختلفی را روی محصولات خود و برای بهبود عملکرد طیف موتور های دیزلی و ژنراتورهای برق انجام می دهند.

گام دیگر این آزمایش ها به منظور تقویت موتور ها، تست استقامت است که بدین گونه است: آنها موتورها را به مدت 500 ساعت روشن می گذارند و سپس هر قسمت از موتور را باز کرده و آن را مهندسی و تحلیل می کنند.

شرکت اپکس متعهد به ارائه خدمات عالی و محصولاتی است که از نظر کیفیت و عملکرد در رتبه دوم قرار دارند و درباره خود اینگونه می گویند که: ما در شرکت خود از فلسفه گاندی پیروی میکنیم ( همیشه حق با مشتری است ). پس برای اثبات شعار خود، امکانات زیر را برای مشتریان ارائه می دهند:

  1. امکانات تست کیفیت
  2. امکانات بسته بندی سفارشی
  3. آموزش نصب
  4. پشتیبانی در محل
  5. آموزش عملیاتی
  6. راهنمای کاربر

محصولات این شرکت:

1- موتور های دیزل که شامل مارگو و لیستر است

2- ژنراتور ها که شامل ژنراتورهای قابل حمل و سنگین است

3- پمپ ها

4- ابزار دست

5- مجموعه پمپاژ

6- قطعات یدکی

7- باتری ها که شامل سولاربلو و اپکس باتری است

در حال حاضر محصولات شرکت اپکس در بازار ایران یکی از برندهای محبوب و مورد اعتماد مشتریانی است که به دنبال محصول میان رده هستند. همانطور که میدانید برند کرلوسکار در رتبه اول بازار لوازم یدکی و موتورهای مارگو قرار دارد.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد کمکی به شما مصرف کنندگان و کشاورزن عزیز بنماید تا متناسب با بودجه خود برند مناسبتان را انتخاب بنمایید.

ارسال دیدگاه